Domex to dynamicznie rozwijająca się grupa spółek, łącząca w swoich działaniach nowoczesność i wieloletnie doświadczenie. Jesteśmy jednym
z wiodących dystrybutorów RTV, AGD i Multimedia w Polsce.

SPECJALISTA DS. ADAPTACJI OBIEKTÓW (nr ref. Ad/12)

Region: podkarpackie

Opis stanowiska:

  • Nadzór nad wykonaniem dokumentacji wykonawczej i powykonawczej,
  • Przygotowanie zapytań ofertowych robót zlecanych przez Firmę, wycen i harmonogramów w/w prac,
  • Selekcja, wybór i współpraca z podwykonawcami,
  • Bieżące monitorowanie harmonogramu i kosztów budowy,
  • Kontrola postępu prac oraz jakości ich wykonania,
  • Rozwiązywanie problemów technicznych i organizacyjnych na budowie,
  • Rozliczanie kosztów inwestycji,
  • Praca w nowoczesnej centrali w Tarnobrzegu.

Wymagania:

  • Doświadczenie w prowadzeniu prac budowlanych,
  • Znajomość  przepisów prawa administracyjnego i budowlanego,
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Dyspozycyjność i gotowość do częstych wyjazdów służbowych,
  • Mile widziane doświadczenie w projektach budowlano – technicznych związanych z handlem detalicznym, uprawnienia budowlane, znajomość AutoCad, znajomość MS Project.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę w prężnie rozwijającej się firmie,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia,
  • Profesjonalne narzędzia pracy,
  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę na samodzielnym stanowisku,
  • Możliwość rozwoju zawodowego.

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”

Nasze spółki

O firmie Domex


 

Dane kontaktowe

Domex Sp. z o.o
Krukowska 67
27-600 Sandomierz

+48 15 641 7002
sekretariat@grupadomex.pl


Realizacja: SOLVEO.CMS